Adresa de email

4 + 8 =


 
 
 
 
 
 
 
 
 
Adauga Download

Top modele / Fotomodele
Modele unghii
Tatuaje modele
Modele de case
Modele de rochii
Modele de diplome
Modele de scrisori
Modele de fisa postului
Modele de cerere
Modele de contracte
Modele de Dacia
Modele de Samsung
Modele de cv european


Modele de logouri nereusite

“Logo”, de provenienţă  franceză, însemnă “cuvânt”, însă când vine vorba despre logoul unei companii, acesta trebuie să simbolizeze marca acestei companii pe piaţă. Logoul poate fi un cuvînt, un simbol, un desen sau o culoare distinctă ori o formă specială a literelor, totul pentru a crea imaginea firmei.

Uneori companiile mari îşi dau seama rapid dacă logo-ul este o greşeală. Gafele nu tot timpul sunt la vedere, uneori păstrează doar o ideie, sau o iluzie optică.

Logoul Jocurilor Olimpice de la Londra 2012, a fost acuzat de asemănătoare cu Lisa Simpson implicată se pare pentru sex oral. Acesta este doar începutul unei serii de 20 modele de logouri oribile.[..]



sursa: impact.md


 

Comentarii (0)


 

Adauga un comentariu


   
Nick    
   
Comentariu    
   
CAPTCHA Image
Scrieti textul din imaginea de mai sus *
Campurile marcate cu (*) sunt obligatorii
   

 

Declaratii fiscale